Aflevermoment & gewenste locatie

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Wij sturen je altijd een email als de bestelling is aangemeld voor verzending. In de meeste gevallen ontvang je daarna ook een track and trace code van ons met daarin de afleverdag. Op de afleverdag kan je vanaf 's ochtend vroeg zien hoe laat de vervoerder langskomt, binnen een tijdsblok van 2 uur. Mocht er een vertraging zijn of een later bezorgmoment zijn, dan zal je dit ook via de mail te horen krijgen.

 

Track & trace code

Elke bestelling krijgt van ons een track and trace code. Deze ontvang je op de dag van de aflevering in je mailbox. Heb je geen track and trace code ontvangen? Neem dan contact met ons op voor meer informatie via +31(0)85 – 065 61 92.

 

Aangeven locatie of afleverdag

Liever je bestelling bezorgd op een andere locatie? Dat kan! Ook kun je een gewenste afleverdag aangeven tijdens de check out in het bestelproces. Graag aangeven in het bestelformulier bij de opmerkingen of een mail sturen naar [email protected]Let op: wanneer de bestelling reeds verzonden is, zijn deze voorkeuren niet meer mogelijk.

* Wij zullen nooit informatie delen met derden.
Vragen?
We helpen je graag. Pleeg onze klantenservice raad
MasterCard Visa Bancontact SOFORT Banking Maestro Belfius KBC iDEAL Klarna Pay Later Bank transfer PayPal
Mijn account
You are not logged in. Log in to make use of all the benefits. Or create an account now.
Winkelwagen
Uw winkelwagen is leeg
Menu
Zoeken
Search suggestions
Geen producten gevonden...